LIITY JÄSENEKSI

Tule mukaan vaikuttamaan ja kehittämään Nurjapuoli ry:n toimintaa!

Yhdistyksen toiminnasta muokkautuu jäseniensä näköistä: tulemalla mukaan aktiivitoimijaksi pääset vaikuttamaan soveltavan taiteen ja yhteisötaiteen projektien toteutumiseen, luomaan kontakteja muihin saman alan toimijoihin sekä kehittämään yhdistyksen toimintaa. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen alustan projekteille ja ideakehittelylle.

Jäsenyys on avoin kaikille, jotka haluavat edistää yhdistyksen tarkoituksen toteutumista. Jäsenmaksuilla turvataan yhdistyksen perustoimintaa. Ilmoittaudu jäseneksi joko jäsenlomakkeen kautta tai sähköpostilla nurjapuoli.ry@gmail.com. Yhdistyksen toimipiste on Imatralla, mutta yhdistyksen jäsenet ovat eri puolelta Suomea. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 10 €. Toimintaamme voit tukea myös liittymällä kannatusjäseneksi. Vuonna 2018 kannatusjäsenmaksu on yksityishenkilöille 15 € ja yhteisöille 50 €.